آپدیت اندروید ۱۰ برای ال جی جی ۷ وان منتشر شد

lg g7 - آپدیت اندروید 10 برای ال جی جی 7 وان منتشر شد

در مطلب سرویس جیمیل زین پس به شما اجازه می‌دهد ایمیل‌ها را هم پیوست کنید  اکنون مطلب جدید را با شما در میان میگذاریم اشاره کردیم اکنون مطلب جدید را با شما در میان میگذاریم

به گزارش دکتر سی سی کم : آپدیت اندروید ۱۰ برای ال جی جی ۷ وان (LG G7 One) در کانادا منتشر شد. این گوشی اندروید وان همچنین پچ امنیتی ماه نوامبر ۲۰۱۹ را نیز دریافت می‌کند.

اواخر ماه گذشته، ال جی اندروید ۱۰ را برای گوشی G8 خود در کره جنوبی منتشر کرد. و حالا نوبت به یکی دیگر از محصولات این شرکت، البته این بار در آمریکای شمالی رسیده است. این دیوایس مورد بحث، ال جی جی ۷ وان است.

آپدیت اندروید ۱۰ برای ال جی جی ۷ وان

این مدل سال ۲۰۱۸ به عنوان بخشی از برنامه‌ی اندروید وان گوگل معرفی شد و با توجه به این نکته تعجب برانگیز نیست که این گوشی جزوی از اولین محصولات شرکت ال جی باشد که جدیدترین به‌روزرسانی سیستم عامل اندروید را دریافت می‌کند. دیوایس‌های جزو پروژه اندروید وان اجرا کننده‌ی یک بیلد نرم افزاری نزدیک به آن‌چیزی هستند که گوگل در گوشی‌های سری پیکسل خود گنجانده است.

 

به هر ترتیب،‌ آپدیت اندروید ۱۰ که هم اکنون برای گوشی‌های LG G7 One منتشر شده دارای حجم ۷۴۱ مگابایتی است. علاوه بر اینکه سیستم عامل جدیدی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، عملکرد دوربین بهبود پیدا می‌کند و همچنین پیشرفت‌هایی نیز در ضریب بهره‌وری حاصل می‌شود. پس از نصب، شما پچ امنیتی ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ را نیز دریافت خواهید کرد.

ما امیدواریم این به‌روزرسانی به زودی در اختیار کاربران این گوشی در دیگر کشورها نیز قرار گیرد.

منبع : خرید سیسیکم در drcccam.net