آیفون اس ای ۲ اپل (iPhone SE 2): ویژگی‌ها، انتظارات و تاریخ معرفی گوشی

iphone se 2 concept - آیفون اس ای ۲ اپل (iPhone SE 2): ویژگی‌ها، انتظارات و تاریخ معرفی گوشی

به گزارش دکتر سی سی کم : در این مقاله با توجه به شایعات موجود، طراحی و مشخصات آیفون اس ای ۲ اپل را مورد بررسی قرار می‌دهیم. همچنین به تاریخ‌های نشان شده برای رونمایی از آیفون SE 2 و قیمت احتمالی آن نیز خواهیم پرداخت.

آیفون SE را می‌توان وارث آیفون ۴ توصیف کرد. اپل زبان طراحی این گوشی‌ها را برای مدت‌ها حفظ کرد تا اینکه سرانجام آیفون‌های امروزی از راه رسیدند. اما میراث مدل اورجینال SE برای آیفون اس ای ۲ (یا شاید هم آیفون ۹) چه خواهد بود؟

مشخصات آیفون اس ای ۲ اپل

اکثر شایعات از سایز ۴٫۷ اینچی صفحه نمایش گوشی حکایت دارند؛ اما چیزی که قطعی به نظر می‌رسد، وجود پنل LCD در آن است. تجهیز به تراشه A13 اپل، رم ۳ گیگابایتی، یک دوربین پشتی و تاچ آی دی (حسگر اثر انگشت) هم برای آیفون اس ای ۲ پیش‌بینی می‌شود. نقره‌ای، خاکستری و قرمز، رنگ‌های مورد انتظار آن هستند و طبق اظهار نظر مینگ چی کو، طراحی دستگاه بیشتر به آیفون ۸ شباهت خواهد داشت تا آیفون SE اورجینال. این تحلیل‌گر سرشناس، ظرفیت حافظه داخلی گوشی را حداقل ۶۴ و حداکثر ۱۲۸ گیگابایت می‌داند.

iPhone 8 - آیفون اس ای ۲ اپل (iPhone SE 2): ویژگی‌ها، انتظارات و تاریخ معرفی گوشی

تاریخ معرفی و قیمت آیفون SE 2

گزارش‌هایی از معرفی این گوشی در بهار ۲۰۲۰ منتشر شده؛ همان‌طور که آیفون SE در بهار ۲۰۱۶ معرفی شده بود. یکی از تاریخ‌های احتمالی برای برگزاری مراسم رونمایی، ۴ فروردین (۲۳ مارس) است. در این صورت، می‌توان آغاز پیش‌فروش محصول را روز ششم فروردین و تاریخ عرضه‌ی آن را ۱۵ فروردین (۳ آوریل) در نظر گرفت.

قیمت آیفون اس ای ۲ را مانند گوگل پیکسل ۳ ای، ۳۹۹ دلار پیش‌بینی کرده‌اند. ناگفته نماند که نسخه پایه آیفون اس ای (۱۶ گیگ) هم در هنگام رونمایی، ۳۹۹ دلار قیمت داشت؛ اما بعدها برای مدتی، اپل نسخه ۳۲ گیگ آن را با قیمت ۲۴۹ دلار فروخت.

iphone8 or se2 620x413 - آیفون اس ای ۲ اپل (iPhone SE 2): ویژگی‌ها، انتظارات و تاریخ معرفی گوشی

منبع : خرید سیسیکم در drcccam.net