اپل آیفون ۱۲ پرو با ۶ گیگابایت رم و آیفون SE 2 در ماه فوریه آغاز به تولید می‌شود

gsmarena 002 7 - اپل آیفون 12 پرو با 6 گیگابایت رم و آیفون SE 2 در ماه فوریه آغاز به تولید می‌شود

در مطلب گوشی ویوو اس ۵ با دوربین چهارگانه لوزی شکل معرفی شد اکنون مطلب جدید را با شما در میان میگذاریم اشاره کردیم اکنون مطلب جدید را با شما در میان میگذاریم

به گزارش دکتر سی سی کم : اپل آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس گوشی‌های مورد انتظار سپتامبر سال ۲۰۲۰ میلادی هستند. اکنون طبق یادداشت منتشر شده iPhone 12 اپل ۶ گیگابایت رم خواهند داشت.

به تازگی یادداشتی از شرکت Barclays منتشر شده که خبر از حضور حافظه رم ۶ گیگابایتی در اپل آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس می‌دهد. تحلیلگران این شرکت اگر چه همیشه اطلاعات صحیحی را منتشر نمی‌کنند اما در اکثر مواقع پیش بینی‌های آن‌ها درست از آب در میایند.

در مقایسه با مدل‌های فعلی، آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس ۴ گیگابایت رم دارند. از سوی دیگر، گفته‌ می‌شود در  iPhone 12 حافظه رم ۴ گیگابایتی مشابه با آیفون ۱۱ وجود خواهد داشت.

شنیده‌ شده که در هر دو مدل آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو قرار است دوربین سه‌بعدی و فناوری ۵G وجود داشته باشد. البته مشخص نیست که آیا آن‌ها با ۵G زیر ۶ گیگاهرتز نیز کار خواهند کرد یا نه.

gsmarena 001 15 - اپل آیفون 12 پرو با 6 گیگابایت رم و آیفون SE 2 در ماه فوریه آغاز به تولید می‌شود

علاوه بر این، با توجه به نزدیک شدن به زمان معرفی آیفون SE 2، انتظار می‌رود تولید انبوه این آیفون‌های از ماه فوریه آغاز شود. گوشی یاد شده، از نظر ظاهری به آیفون ۸ شباهت دارد و از نمایشگر ۴٫۷ به همراه دکمه هوم ادغام شده با تاچ آیدی استفاده می‌کند. این گوشی از تراشه A13 بهره بهره برده و به همراه ۳ گیگابایت رم عرضه می‌شود. پیش بینی شده معرفی رسمی این گوشی در ماه مارس انجام شود.

منبع : خرید سیسیکم در drcccam.net